Εταιρικό Προφίλ   ::   Επικοινωνία
Fashion Logistics

Εταιρικό προφίλ της BSB

Η BSB Α.Ε. ιδρύθηκε από το Βασίλειο και τη Σοφία Μπιθάρα το 1980 σαν εταιρία παραγωγής γυναικείων ενδυμάτων. Σήμερα, έχει εξελιχθεί σε ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο, η οποία διαθέτει 81 καταστήματα λιανικής πώλησης προσφέροντας ρούχα, αξεσουάρ και συμπληρωματικά προϊόντα με το εμπορικό σήμα BSB jeans και BSB collection.

Η ποικιλία των ρούχων της BSB προσφέρει μια ολοκληρωμένη και κομψή εμφάνιση που ικανοποιεί τη σύγχρονη γυναίκα, προσφέροντάς της ποιότητα, άνεση και καινοτόμο σχεδιασμό όπως ταιριάζει στο σύγχρονο τρόπο ζωής.

Η BSB έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις και εκτός Ελλάδας, αναπτύσσοντας έτσι ένα άρτια οργανωμένο δίκτυο 24 επώνυμων καταστημάτων: 4 καταστήματα βρίσκονται στην Κύπρο, 3 στο Λίβανο, 5 στη Σαουδική Αραβία, 13 στη Ρουμανία, 1 στην Αλβανία και 2 στην Τουρκία. Επιπλέον, η BSB διαθέτει επίσημους διανομείς στη Βουλγαρία, Ρωσία, Αρμενία και Τουρκία (όπου η εταιρία Life Style Agent η οποία ιδρύθηκε στις αρχές του 2004 λειτουργεί σαν αποκλειστικός διανομέας της).

Από το 1999, το show room της BSB και τα κεντρικά της γραφεία στεγάζονται σε ένα μοντέρνο ιδιόκτητο τετραώροφο κτίριο 3,500 τ.μ. στο Ηράκλειο Αττικής. Το κτίριο συνδυάζει τον πρωτοποριακό σχεδιασμό με τη ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα.

Μέσα στα πλαίσια της διαρκούς ανάπτυξής της, η BSB απέκτησε το 2001 ένα ακόμα μοντέρνο κτίριο 3,000 τ.μ. για να στεγάσει το τμήμα σχεδιασμού, παραγωγής και ελέγχου ποιότητας.

Η συνεχής όμως ανάπτυξη κατέστησε και τα δυο αυτά κτίρια ανεπαρκή! Μέχρι το τέλος του 2006 η BSB είχε ήδη μετακομίσει σε ένα ιδιόκτητο κτίριο 20,000 τ.μ. στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας.

Η δημιουργία χώρων εργασίας ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού είναι προαπαιτούμενο για το ύφος και τη φιλοσοφία της BSB.

Η BSB επενδύει σε μεγάλο βαθμό στη διεύρυνση του δικτύου της προσθέτοντας συνεχώς νέα καταστήματα στην αλυσίδα της. Από την στιγμή που άνοιξε το πρώτο πιλοτικό κατάστημα το 1987 υπάρχουν πλέον 48 BSB shops και 9 BSB points. Πολλά καταστήματα ανοίγουν πλέον κάθε χρόνο. Εκτός Ελλάδος, η BSB είναι εξίσου δραστήρια έχοντας ιδρύσει 24 καταστήματα συνολικά.

Αναπτύσσοντας ταχύτατα μια ισχυρή λειτουργική βάση στις αγορές, η διείσδυσή της σε αυτές αποτελεί μέρος της εταιρικής στρατηγικής. Αυτό μέχρι τώρα επιτυγχανόταν κυρίως μέσω του franchising. Για την προώθηση αυτής της στρατηγικής, την καθημερινή υποστήριξη των λειτουργιών του δικτύου της και παροχή όλων των απαιτούμενων υπηρεσιών, η BSB έχει στήσει ένα ξεχωριστό Business Unit προορισμένο να χειρίζεται αυτές τις διαδικασίες.

Η BSB είναι σήμερα μια ισχυρή εταιρία και φίρμα, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από το υψηλό επίπεδο αναγνωρισιμότητας του εμπορικού της σήματος στην Ελλάδα.

Η έμφαση η οποία δίνεται στην πρωτοτυπία του σχεδιασμού και στην υπεροχή της ποιότητας παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία και την ανάπτυξη της εταιρίας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της λειτουργίας δυο άρτια δομημένων τμημάτων βασισμένα στα ευρωπαϊκά πρότυπα οργάνωσης. Στόχος της εταιρίας είναι να εμπορεύεται πατενταρισμένα προϊόντα τα οποία μπορούν να ανταγωνίζονται το επίπεδο ποιότητας των αντίστοιχων των μεγάλων πολυεθνικών.

Το βασικό κριτήριο επιλογής υφασμάτων είναι η διαφοροποίηση του προϊόντος συνδυασμένη με τη μοναδικότητα της υφής του, την ανθεκτικότητά του και την εφαρμογή του.

Η BSB δραστηριοποιείται ιδιαίτερα στον τομέα των jeans. Η συνεργασία με τα πιο αναγνωρισμένα ευρωπαϊκά εργοστάσια παραγωγής denim, συνδυασμένη με τη συνεχή βελτίωση του τελικού σχεδίου και τα πολλαπλά στάδια επεξεργασίας του υφάσματος στο χέρι, καθιστούν τα jeans της BSB μοναδικά και την τοποθετούν σε ηγετική θέση στο χώρο.

Για κάθε ένδυμα της BSB, μεταξύ των πρώτων ελέγχων του τμήματος σχεδιασμού και του τελικού ελέγχου που πραγματοποιείται από τους υπεύθυνους παραγωγής, μεσολαβεί μια σειρά από 5 διαφορετικά σημεία ελέγχου. Έτσι διασφαλίζεται η πολιτική των μηδενικών λαθών της BSB σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας.

Η αδιαμφισβήτητη ποιότητα του τελικού προϊόντος - αποτέλεσμα των υψηλών κριτηρίων που έχουν τεθεί από την BSB - σε συνδυασμό με τη ευελιξία στην παραγωγή και στον σχεδιασμό, είναι τα βασικά στοιχεία της υπεροχής της εταιρίας. Όλα τα παραπάνω οδηγούν στη διείσδυση και εδραίωση του εμπορικού σήματος της BSB σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον εντός του οποίου απολαμβάνει μια ηγετική θέση.

Η BSB έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στη διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αναπτύσσοντας ένα άρτια οργανωμένο δίκτυο 81 καταστημάτων BSB shops και BSB points (franchise, εταιρικών καταστημάτων και shops in shop), από τα οποία 4 βρίσκονται στην Κύπρο, 3 στο Λίβανο, 4 στη Σαουδική Αραβία, 9 στη Ρουμανία και 2 στη Κωνσταντινούπολη.

Ο μεγαλύτερος αριθμός των καταστημάτων αναπτύχθηκε με τη μέθοδο του franchise. Κάθε κατάστημα για να φέρει το logo της BSB πρέπει να πληροί όλες της απαραίτητες προδιαγραφές που έχουν τεθεί από την εταιρία οι οποίες, μεταξύ άλλων, σχετίζονται με την καταλληλότητα της υποψήφιας γεωγραφικής περιοχής και τα διαπιστευτήρια του υποψήφιου συνεργάτη.

Η BSB διαθέτει ένα παράλληλο εναλλακτικό δίκτυο που ονομάζεται BSB points, το οποίο επίσης έχει αναπτυχθεί μέσω franchise. Οι προδιαγραφές του το διαφοροποιούν από το κύριο εταιρικό δίκτυο. Λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2003 και σήμερα αριθμεί 9 καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ένα ακόμα δίκτυο 300 συνεργαζόμενων καταστημάτων λιανικής εκτείνεται σε όλες της μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Τα καταστήματα αυτά έχουν επιλεχθεί με αυστηρά κριτήρια βασισμένα στη θέση τους και την αγοραστική δύναμη του δυνητικού πελάτη.

Το συγκεκριμένο κανάλι διανομής έχει επίσης αναπτυχθεί και εκτός Ελλάδας, με στόχο τη διείσδυση της εταιρίας στις αγορές του εξωτερικού. Η BSB έχει επίσημους αντιπροσώπους στη Γερμανία, τη Ρωσία, τη Βουλγαρία, την Αρμενία και τη Π.Γ.Δ.Μ. όπως επίσης και στην Τουρκία, όπου η BSB δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Life Style Agent.

Μέσα στους μεσοπρόθεσμους στόχους της BSB συγκαταλέγεται η διεύρυνση του δικτύου διανομής σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η λύση της Mantis

Η βιομηχανία της μόδας χαρακτηρίζεται από το σύντομο κύκλο ζωής του προϊόντος και τη χαμηλή ακρίβεια στην πρόβλεψη ζήτησης. Σε αυτό το επιχειρηματικό περιβάλλον, οι αποτελεσματικές στρατηγικές στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν αποδειχτεί εξαιρετικά επιτυχείς. Η αποτελεσματικότητα επιτυγχάνεται με τη δυναμική μείωση του lead time στην παραγωγή, με απαιτητικές διαδικασίες αποθήκευσης, με ποιοτική ασφάλεια και μεταφορά και με υψηλή ακρίβεια και ταχύτητα της μεταφοράς της πληροφορίας.

Ειδικά για την BSB, οι απαιτήσεις ήταν οι ακόλουθες:

  • 4 σεζόν ανά έτος με 3 δειγματισμούς ανά σεζόν.
  • Νέα γραμμή παραγωγής για κάθε δειγματισμό.
  • 1,000 περίπου οδηγοί προϊόντων ανά σεζόν.
  • Πολλές κατηγοριοποιήσεις των προϊόντων:
    • Ενδύματα ανά χρώμα / μέγεθος.
    • Παρακολούθηση των αξεσουάρ ανά SKU.
  • Ρύθμιση της διαχείρισης: πώληση αντικειμένων σε συνδυασμό ή μεμονωμένα.
  • Σύνθετοι κανόνες για την εκτίμηση του αποδεκτού δείκτη ολοκλήρωσης παραγγελίας.
  • Αποστολές από προμηθευτές με ελλιπή στοιχεία για το φορτίο.
  • Διεκπεραίωση των παραγγελιών βάσει του κανόνα first come first served. Συλλογή παραγγελιών βάσει του προγραμματισμού της διανομής.
  • Διαχείριση πρόσθετων δραστηριοτήτων όπως το showroom, εργασίες για το τμήμα marketing (φωτογραφίες), προϊόντα εκτός σεζόν.
  • Καθημερινή φόρτωση 18,000 αντικειμένων.
  • Εξαγωγές σε εβδομαδιαία βάση.
  • Απ’ ευθείας αποστολές στα σημεία πώλησης.
  • Διεκπεραίωση παραγγελίας εντός 24 ωρών.

Η εταιρεία BSB επέλεξε τη Mantis Πληροφορική για την ποιότητα των υπηρεσιών logistics που προσφέρει και ταυτόχρονα για την υπεροχή της εφαρμογής Logistics Vision.

Η προτεινόμενη λύση προσέφερε στην BSB τα ακόλουθα οφέλη:

  • Διαχείριση των προϊόντων κατά ομάδες.
  • Χαρακτηριστικά Smart Logistics ανά οδηγό προϊόντος για τη διαχείριση χρώματος / μεγέθους.
  • Κατηγοριοποίηση χρώματος / μεγέθους σε βασικά και μη βασικά.
    • Δυναμική εκτίμηση της γραμμής παραγωγής (πλήρης ή ατελής) σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων σε βασικά νούμερα.
    • Δυναμική εκτίμηση των ζητούμενων οδηγών προϊόντων (πλήρη ή ατελή) σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων σε βασικά χρώματα.
  • Παραλαβή από προμηθευτή: ενοποίηση ανά οδηγό αντικειμένου, χρώμα, νούμερο κλπ. και αποθήκευση.
  • Παραλαβή από παραγωγή: άμεση αποθήκευση.
  • Παραλαβή από επιστροφές: έλεγχος, ταξινόμηση (ελαττωματικά, εκτός σεζόν κα.) και αποθήκευση.
  • Ήπια κατανομή των προϊόντων στις παραγγελίες με βάση τον κανόνα first come first served, σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν για την αξιολόγηση της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σε παραλαβές καινούριων οδηγών προϊόντων.
  • Δημιουργία λίστας συλλογής και δέσμευση αποθέματος με βάση τον προγραμματισμό της διανομής.
  • Διαχείριση πολλαπλών παραγγελιών πελατών για συλλογή και έλεγχο - προετοιμασία της συσκευασίας για αποστολή.
  • Εκτύπωση της λίστας συλλογής για κάθε μονάδα αποστολής (κουτί, τσάντα κλπ.).
  • Εξειδικευμένη διαχείριση της εκτέλεσης της παραγγελίας σύμφωνα με το είδος της παραγγελίας (αρχική, παραγγελία για ανεφοδιασμό ραφιού, back order της αρχικής και παραγγελίες αναπλήρωσης, παραγγελίες τέλους σεζόν κλπ.).
  • Ελαχιστοποίηση των σφαλμάτων στην προετοιμασία της παραγγελίας με αποτέλεσμα την εξάλειψη σχεδόν των επιστροφών (εάν υπάρχουν) και του υψηλού κόστους που σχετίζονται με αυτές με ταυτόχρονη αύξηση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.
  • Εντυπωσιακή αύξηση της ακρίβειας του αποθέματος (π.χ. παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της ακριβούς θέσης αποθήκευσης κάθε σετ / προϊόντος), η οποία σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των τεχνικών αποθήκευσης των αγαθών έχουν σαν αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου συλλογής και την αύξηση της παραγωγικότητας και της απόδοσης του εργατικού δυναμικού.
  • Αυτοματοποίηση των διαδικασιών αποθήκευσης και διανομής μειώνοντας έτσι την εξάρτηση της εταιρίας από εξειδικευμένο προσωπικό. Οι νεοπροσληφθέντες υπάλληλοι μπορούν να ξεκινήσουν αποδοτικά με ελάχιστη εκπαίδευση.
  • Βέλτιστη αξιοποίηση του χώρου αποθήκευσης.
  • Πλήρης ιχνηλασιμότητα των προϊόντων από την άφιξή τους μέχρι την παράδοση.
  • Υιοθέτηση υψηλού επιπέδου πολιτικής για την αναπλήρωση των αποθεμάτων (FIFO, FEFO, εξειδικευμένες απαιτήσεις πελατών) και την ολοκλήρωση της παραγγελίας (First Order - First Serve, backorders, εναλλακτικοί κωδικοί).
  • Κεντρική παρακολούθηση και έλεγχος όλων των κέντρων διανομής σε πραγματικό χρόνο.
  • Διαχείριση με ολοκληρωμένη πληροφορία (σε πραγματικό χρόνο και off line) του σχεδιασμού των διαδικασιών logistics για την υποστήριξη των αποφάσεων.
  • Παροχή εύκολου και γρήγορου interface με το λογιστήριο και τα εμπορικά συστήματα της BSB και των αποθετών μέσω του εργαλείου LVS / Logistics Link Manager.
  • Συνεπακόλουθη επέκταση για την υποστήριξη των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (λειτουργίες όπως συναρμολόγηση, ανασυσκευασία και κάθε άλλη παρεμφερής λειτουργία).
  • In house επέκταση του Logistics Vision Suite χρησιμοποιώντας την επιλογή A.P.W.

Η Mantis βοήθησε την BSB να αυξήσει την απόδοσή της στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Ο σύμβουλος της Mantis με τη βαθιά γνώση του στον τομέα του fashion logistics, μετέφερε τις βέλτιστες πρακτικές στον πελάτη και προσέθεσε αξία στις υπάρχουσες επιχειρηματικές διαδικασίες.

Η BSB ήταν μια πρόκληση για τη Mantis και το αντίστροφο. Μετά την ολοκλήρωση του έργου, η BSB έγινε ένα ακόμη success story για την Mantis και ταυτόχρονα, η BSB πέτυχε την απόσβεση της επένδυσης σε ελάχιστο χρόνο και με ελάχιστη προσπάθεια. Οι άνθρωποι της Mantis νιώθουν πολύ περήφανοι που βοήθησαν την επιχείρηση του πελάτη τους παρέχοντάς τους ποιοτικές λύσεις με προστιθέμενη αξία. Αυτή είναι η κινητήρια δύναμη πάνω στην οποία βασίζεται η BSB.

jobs @ mantis   ::   όροι χρήσης
Copyright @ 2013 Mantis International. All rights reserved. Created by ma5t.